REGULAMIN
ŚWIADCZENIA USŁUG WIZAŻU I STYLIZACJI BRWI

Obowiązuje od dnia: 30.05.2021 r.

§1
Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem ”, określa dokładne zasady korzystania z usług świadczonych w studio Melania Duchowicz zwanego dalej „ Salonem”.
  2. Salon świadczy Usługi po wcześniejszej rezerwacji terminu.
  3. Klienci Salonu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed rezerwacją wizyty na usługi w Salonie.
  4. Regulamin wraz z opisem Usługi stanowi umowę na świadczenie usług.

§2
Definicje

  1. Klient – oznacza osobę fizyczną, pełnoletnią, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych.
  2. Osoba niepełnoletnia – klient, który nie ukończył 18 lat i korzysta z usług Salonu za zgodą ustną lub pisemną, rodzica/opiekuna prawnego.
  3. Regulamin – oznacza niniejszy Regulamin sporządzony przez Usługodawcę.
  4. Salon – oznacza lokal, w którym Usługodawca świadczy usługi.
  5. Usługa – oznacza usługę świadczoną przez Usługodawcę na rzecz Klienta.
  6. Zadatek – forma zabezpieczenia rezerwacji wizyty w danym terminie.

§3
Obowiązki klienta

  1. Klientem Salonu jest osoba pełnoletnia lub niepełnoletnia za zgodą opiekuna prawnego. W przypadku osoby niepełnoletniej Usługodawca jest uprawniony do żądania przed wizytą przedłożenia stosownej zgody opiekuna prawnego oraz do odmowy świadczenia Usługi, w przypadku braku takiej zgody.
  2. Klient jest zobowiązany do podania informacji na temat swojego stanu zdrowia, jeśli jest to konieczne do podjęcia decyzji o wykonaniu określonej usługi oraz podpisania oświadczenia o prawdziwości podanych informacji.
  3. Klient jest zobowiązany do natychmiastowego powiadomienia Usługodawcy o pogorszeniu swojego stanu zdrowia podczas wykonywanej usługi.
  4. Klienci powinni przychodzić na umówioną wizytę bez osób towarzyszących.
  5. Klient powinien stawić się w Salonie na max 5 minut przed rozpoczęciem Usługi.
  6. O każdym potencjalnym spóźnieniu, Klient powinien poinformować Salon telefonicznie z odpowiednim wyprzedzeniem.
  7. Salon dopuszcza spóźnienie Klienta do max 15 minut, po tym czasie usługa zostanie odwołana lub skrócona. Każdy przypadek spóźnienia rozpatrywany jest indywidualnie przez Usługodawcę.
  8. W przypadku uporczywego odwoływania wizyt przez Klienta w terminie późniejszym niż dozwolony niniejszym regulaminem albo niestawiania się na umówioną wizytę bez odwołania wizyty we wskazanym terminie więcej niż 2 razy, Usługodawca jest

§4
Cennik

  1. Usługodawca świadczy usługi znajdujące się w aktualnym cenniku usług dostępnym na stronie internetowej: www.melaniaduchowicz.pl
  2. Klient przed wyborem Usługi może zapoznać się z jej opisem, czasem trwania oraz ceną.

§5
Rezerwacja wizyt

  1. Usługodawca prowadzi rezerwację i zapisy na wizyty poprzez: telefon, Facebook oraz Instagram.
  2. W przypadku wybranych usług Usługodawca wymaga wpłaty przez Klienta Zadatku (dotyczy makijaży okolicznościowych i pakietów ślubnych)
  3. Nieprzystąpienie do Usługi w umówionym terminie bez wcześniejszego odwołania wizyty uprawnia Usługodawcę do zatrzymania wpłaconego przez Klienta Zadatku. Odwołanie wizyty w terminie późniejszym niż 14 dni od wpłaty Zadatku uprawnia Usługodawcę do zatrzymania wpłaconego przez Klienta Zadatku. Brak zwrotu zadatku, w przypadku umawiania usługi tydzień przed wizytą.
  4. Dla celów niniejszego Regulaminu, “Siła Wyższa” oznacza jakiekolwiek zdarzenie poza kontrolą SALONU, w tym m.in. zdarzenie losowe, epidemię i pandemię, wojnę, powstanie, rozruchy, zamieszki, akty terroryzmu, pożar, wybuch, powódź, kradzież istotnego sprzętu, umyślną szkodę, strajk, warunki atmosferyczne, akty i regulacje organów administracji państwowej lub samorządowej, choroba osoby wykonującej zabieg, nagłe wyłączenie mediów w Salonie. Salon nie będzie ponosić odpowiedzialności wobec Klienta za niewykonanie jakichkolwiek obowiązków wynikających z niniejszego Regulaminu w zakresie, w jakim będzie to spowodowane wystąpieniem Siły Wyższej. W takiej sytuacji Klient zostaje umówiony na inny dostępny termin, otrzyma zwrot wpłaconego Zadatku lub otrzyma voucher w wysokości wpłaconego Zadatku do wykorzystania zgodnie ustaloną datą ważności.
  5. W przypadku realizacji Usługi Zadatek podlega zaliczeniu na poczet ceny Usługi wykonywanej dla Klienta. Ostateczna cena rozliczona po wykonaniu Usługi zostanie pomniejszona o wysokość wpłaconego Zadatku

§6
Płatności

  1. Klient jest zobowiązany do zapłaty za wykonane Usługi niezwłocznie po wykonaniu Usługi.
  2. W Salonie udostępnia się następujące sposoby zapłaty: gotówka, płatność BLIK
  3. Cena za wykonaną Usługę zostanie pomniejszona o wpłacony Zadatek.

§7
Standardy Salonu

  1. Usługodawca oświadcza, że wszyscy pracownicy Salonu są odpowiednio przeszkoleni, posiadają aktualne badania zdrowotne a Usługi wykonują na najwyższym poziomie oraz z należytą starannością.
  2. Pracownik przed przystąpieniem do realizacji Usługi, zobowiązany jest przygotować odpowiednio swoje stanowisko pracy oraz zadbać o odpowiednią dezynfekcję wykonywaną przed każdym klientem.
  3. W Salonie są używane jednorazowe aplikatory oraz zdezynfekowane akcesoria i narzędzia.
  4. W Salonie są używane odpowiednie preparaty do dezynfekcji.

§8
Obowiązki Usługodawcy

  1. Usługodawca przed wykonaniem Usługi jest zobowiązany:
    • przeprowadzić z Klientem wywiad dotyczący jego oczekiwań oraz jego stanu zdrowia 
    • do przedstawienia Klientowi ewentualnych przeciwwskazań do wykonania Usługi oraz ewentualnych zaleceń po usłudze,
    • do przestrzegania zasad higieny i bezpieczeństwa podczas wykonywania Usług,
  2. Usługodawca zastrzega sobie  prawo do zmian w Regulaminie i poinformowania o nich Klienta przed zapisem na wizytę, z ważnych przyczyn to jest np.: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności, zmiany w świadczeniu usług – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem wprowadzenia zmian.

§9
Reklamacje

  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji Usługi. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Usługi w Salonie np. poprzez posiadany paragon.
  2. Klient reklamację powinien złożyć pisemnie na adres e mail duchowicz.m@gmail.com 
  3. Reklamacja musi zawierać dane osobowe Klienta umożliwiające jego identyfikację oraz zapewnienie kontaktu, opis przyczyny reklamacji wraz z zakresem żądań oraz dokumentację fotograficzną dotyczącą powodu reklamacji.
  4. Usługodawca rozpatrzy reklamację w ciągu maksymalnie 14 dni od jej przyjęcia i poinformuje Klienta na podane dane kontaktowe.

§10
Dane osobowe

Administratorem danych osobowych Klientów jest Melania Duchowicz

Z Administratorem ochrony danych można kontaktować się pocztą elektroniczną pod adresem e-mail: duchowicz.m@gmail.com Dane osobowe Klientów pozyskane w związku z korzystaniem z usług salonu, będą przetwarzane w następujących celach: w celu komunikacji z klientem (otrzymywanie za pośrednictwem telefonii komórkowej i poczty elektronicznej informacji dot. planowanych wizyt) oraz w celu wykonania usługi.

Podstawą prawną przetwarzania danych Klientów będzie: udzielona zgoda, niezbędność do wykonania umowy lub do podjęcia działań na żądanie Klienta przed zawarciem umowy, niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, niezbędność do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora np.
takich jak udzielania odpowiedzi na pisma i wnioski Klientów.

Dane Klientów mogą być przekazywane następującym podmiotom: procesorom (podmioty przetwarzające) w związku ze zleconymi przez Melanię Duchowicz działaniami, podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, podmiotom kontrolnym i nadzorczym, organom egzekucyjnym, firmom kurierskim, które będą dostarczać przesyłki do Klientów, kancelariom prawnym, którym np. Melania Duchowicz zleciła prowadzenie postępowania. Dane Klientów będą przekazane do państwa trzeciego (np. USA) w związku z prowadzonymi działaniami na Facebooku.

Okres przetwarzania danych osobowych Klientów jest uzależniony od celu w jakim dane są przetwarzane. Okres przez który dane osobowe będą przechowywane jest obliczany w oparciu o następujące kryteria: przepisy prawa, które mogą obligować do przetwarzania danych przez określony czas (np. dane nt. faktur przechowujemy przez 5 lat od końca ostatniego roku rozliczeniowego), okres, który jest niezbędny do obrony interesów oraz okres na jaki została udzielona zgoda.

Ponadto, informujemy, że Klienci mają prawo do: żądania dostępu do danych osobowych ich dotyczących sprostowania ich danych, żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia, usunięcia ich danych lub ograniczenia ich przetwarzania wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania ich danych osobowych przeniesienia ich danych osobowych Jednak w wyjątkowych sytuacjach dane nie mogą być usunięte natychmiast.
Są to:
• dane, które są niezbędne do realizacji usługi i ewentualnego okresu reklamacyjnego,
• dane co do których istnieją podstawy prawne, aby mimo tego kontynuować przetwarzanie,
• dane przetwarzane w zgodzie z innymi przepisami prawa.

Klienci mają prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem.

W przypadku wątpliwości co do prawidłowości przetwarzania danych osobowych przez Melanię Duchowicz, Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem a danych osobowych prosimy kierować na adres Administratora z tematem “Dane osobowe” na skrzynkę e-mail: duchowicz.m@gmail.com Dane osobowe Klienta przetwarzane są zgodnie z w.w treścią i w celach wskazanych w w.w. klauzuli informacyjnej, z którą Klient również zapoznaje się podczas pierwszej wizyty w Salonie.

§11
Postanowienia końcowe

  1. Każdy Klient ma prawo wglądu do Regulaminu, cennika oraz certyfikatów, na które powołuje się Usługodawca co do własnego doświadczenia.
  2. Aktualny Regulamin wizyt jest wywieszony i dostępny w Salonie w miejscu widocznym i dostępnym dla Klientów.
  3. Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Salonu, Klienci odpowiadają bez ograniczeń zgodnie z art. 415 kodeksu cywilnego. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialni są ich ustawowi przedstawiciele.
  4. Na terenie całego Salonu, obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
  5. Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren Salonu.
  6. Wszelkie spory wynikające ze świadczonych Usług winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie. W przypadku niedojścia do porozumienia spory będą rozstrzygane przez sąd właściwości ogólnej.
  7. Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego regulaminu zostałoby uznane za nieważne, niezgodne z przepisami prawa lub niewykonalne zostanie ono wyłączone z postanowień niniejszego regulaminu, które to w dalszym ciągu będą obowiązywać w najszerszym, dopuszczalnym przez prawo zakresie.

§12
Polityka plików cookies

Ciasteczka (ang. cookies) są to niewielkie pliki, zapisywane i przechowywane na twoim komputerze, tablecie lub smartphonie (urządzeniu końcowym) podczas otwieranie różnych stron internetowych. Ciasteczko zazwyczaj zawiera nazwę strony internetowej, z której pochodzi, jego „długość życia”, oraz przypadkowo wygenerowany numer służący do identyfikacji przeglądarki z jakiej korzysta użytkownik.

Nasza strona internetowa melaniaduchowicz.pl stosuje pliki cookies, czyli informacje zapisywane przez serwery na urządzeniu końcowym użytkownika, które mogą zostać odczytywane przy każdorazowym połączeniu się z tego urządzenia końcowego, serwery mogą także używać innych technologii o funkcjach podobnych lub tożsamych z cookies.

Pliki cookies wykorzystywane są w celu dostosowania zawartości stron do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb, tworzą statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości, mają także wpływ na treści reklam dostarczanych użytkownikom aby były bardziej dostosowane do ich zainteresowań.

Ponadto strona internetowa melaniaduchowicz.pl także stosuje pliki cookies potrzebne do korzystania z narzędzia o nazwie Google Analytics, które służy do tworzenia statystyk. Dzięki niemu wiemy w jaki sposób internauci korzystają z naszych stron – bez ich personalnej identyfikacji – czego najczęściej szukają na stronach i ile czasu spędzają na poszczególnych podstronach, a także z jakich przeglądarek korzystają i z jakich rejonów świata pochodzą. Wiedza ta pomaga nam dopracować struktury stron i jej treści tak, żeby jak najlepiej spełniała Państwa oczekiwania.

Pliki cookies mogą być zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika naszych stron melaniaduchowicz.pl, a następnie wykorzystywane przez współpracujących z serwisem reklamodawców, firmy badawcze oraz dostawców aplikacji multimedialnych.

Blokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień Twojej przeglądarki internetowej. Blokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji strony.

Brak zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.